Nowy klient? Rozpocznij tutaj.
  1. Zamów ponownie
  2. Status zamówienia
  3. Zmień zamówienie
  4. Zwrot, reklamacja
  5. Skontaktuj się z nami

ZWROT TOWARU, REKLAMACJE

ZWROT TOWARU

Klient ma do 14 dni od otrzymania zamówienia na podjęcie decyzji, czy produkt jest dla niego odpowiedni. Wszystkie szczegóły dotyczące prawa do zwrotu towaru można znaleźć w polityce odstąpienia od umowy.

Prosimy nie odsyłać do nas towaru na nasz koszt, ponieważ dostawca usług kurierskich może naliczyć za to dodatkowe wyższe koszty, które firma Sunday przeniesie na klienta.

Należy pamiętać, że otwarta i rozpieczętowana żywność i suplementy diety lub uszkodzone towary nie mogą zostać zwrócone.

Należy pamiętać o czytelnym oznaczeniu nadawcy i dołączeniu do paczki notatki z numerem zamówienia lub kopii faktury! Aby wysłać paczkę zwrotną ( za pośrednikiem dowolnego przewoźnika) należy odesłać ją na poniższy adres zwrotny:

Sunday Natural International Sp. z o.o.
ul. Odlewników 11a
66-400 Gorzów Wielkopolski

Poinformujemy Państwa niezwłocznie po otrzymaniu towaru i zwrócimy cenę zakupu. Dziękujemy bardzo.

REKLAMACJE

Jeżeli klient ma powody do złożenia reklamacji, np. z powodu uszkodzenia towaru lub wad jakościowych, pokryjemy koszty zwrotu w przypadku roszczenia gwarancyjnego i zapewnimy wymianę towaru lub zwrócimy cenę zakupu.

Prosimy o uzgodnienie procedury z naszym działem obsługi klienta i nie odsyłanie do nas żadnych towarów za pobraniem, ponieważ wiąże się to z wysokimi kosztami. Zapytania dotyczące reklamacji należy wysyłać bezpośrednio na następujący adres e-mail, a my rozpatrzymy je priorytetowo tak szybko, jak to możliwe: serwis@sunday-natural.pl Należy pamiętać o podaniu numeru zamówienia, najlepiej bezpośrednio w temacie wiadomości e-mail, oraz o przesłaniu zdjęć, jeśli to konieczne, w celu wyjaśnienia i udokumentowania reklamacji.

Loading...